05 October 2005

Woensdag 19 oktober (middag)

Ik denk dat de volgende 3 sessies interessant zijn voor ons thema en probleemstellingen. Ik heb zelf al aangegeven waar ik naartoe ga en dus ook wel een verslag over wil maken en ik doe een voorstel voor het maken van een verslag voor een tweede interessante sessie. Het derde item hieronder is nog zonder verslaggever.
2:15 p.m. - 3:05 p.m.
No 1. Portal Growing Pains: Aligning to Your Institutional Goals
Meeting Room W300
Verslag door: Wytze
No 2. .LRN: An Enterprise Open-Source Learning Management System
Meeting Room W203B
Verslag door: Wijnand (tenminste dat zou leuk zijn)
No 3: Technology as a Learning Workbench
Dit is een presentatie van Betty Collis, hoogleraar aan mijn eigen universiteit.
Wie wil er bij zijn en een verslag maken? Wellicht ook interessant om een interview mee te maken.
Ik zie voor woensdagmiddag verder geen interessante sessies voor ons thema (EC).

1 comment:

Anonymous said...

Wytze, Ik wil wel een verslag maken van deze presentatie. Ria