15 October 2005

Interviews en gesprekken gepland

Hoi mensen,
Ik ben de laatste dagen nog bezig geweest om gesprekken/interviews te regelen. En ik ben zelf ook een aantal keren benaderd. Dit is mijn complete schema dat daar uit gekomen is:
1. dinsdag 18 okt, Mike Rebbechi (
CIO, Charles Sturt University, Australia), om 2PM bij de Apple booth (1202). Hij wil met mij/ons praten over SAKAI.
2. dinsdag 18 okt, met Hajo Jansen e.a. (Blackboard), om 3 PM bij de Blackboard booth, # 413
3. woensdag 19 okt, met Lucas Heymans e.a. (Oracle), om 6 PM, bij de Oracle booth, diner wordt aangeboden door Oracle
4. Nog te bevestigen: een afspraak met Joseph Hardin (University of Michigan; SAKAI). Hij wil ons graag bijpraten over laatste ontwikkelingen etc.
Wie wil met mij mee op deze afspraken?

No comments: