25 October 2005

Publicatie Edutrip - deadlines

Het volgende is het tijdschema voor de publicatie van de Edutrip 2005.
Woensdag 2 november: sluitingsdatum EduSite voor verslagen (dus ik verwacht uiterlijk 1 november, 18.00 uur, de definitieve verslagen).
Op vrijdag 11 november moet ik een eerste concept van ons hoofdstuk gereed hebben (ik zal dit ook naar jullie mailen).
Uiterlijk vrijdag 18 november verwacht ik commentaar op 1e concept.
Op maandag 21 november is er een gezamenlijk werk/overlegdag van de Eduguides ten bate van hoofdstukken
En dan moet ik vervolgens op vrijdag 25 november een 2e concept van ons hoofdstuk gereed hebben.
Daarna gaan de opper-eduguides een totaalverslag fabriceren.
Op dinsdag 6 december is die 1e versie van het totaalverslag beschikbaar.
Uiterlijk dinsdag 13 december moet commentaar op 1e versie totaalverslag geleverd worden. Er wordt verwacht dat ik dat doe (hulp is welkom!)

No comments: