15 November 2006

Drukte: houdt de dief!

Gisteravond heb ik mijn laptoptas even alleen gelaten op de beursvloer. Dat had ik niet moeten doen!
Hij is eventjes door iemand anders (een collega in geldnood?) meegenomen, doorzocht en daarna in het toilet achter gelaten. Een vriendelijke collega bracht de tas vanuit het toilet bij mij terug. Met veel verontschuldigingen, dat hij in mijn tas had geneusd. Hij had daarbij in mijn portemonnee gekeken en zag dat mijn naam op de pasjes stond.
Dus de portemonnee en al het andere spul is in de tas gelaten, BEHALVE het papiergeld (70 euro) en nog wat muntgeld. Dus totaal ben ik zo'n 75 euro kwijt geraakt. Ben aan de ene kant blij dat er alleen maar geld verdwenen is. Maar aan de andere kant toch ook wel zeer boos, want tenslotte werden op de beursvloer alleen maar collega's en exposanten toegelaten, begreep ik van het beveiligingspersoneel. Dus: wie heeft het gedaan? Wie zich geroepen voelt, meldt zich.
Vanavond even geen zin om nog verder te bloggen....

1 comment:

Anonymous said...

Balen, Wytze. Ik heb het wel eens in een openbare ruimte gehad. En in het openbaar toegankelijke bestuursgebouw van de UU moest je ook altijd je kamer afsluiten.